ظهور والس، به دوره کلاسیک برمیگردد؛ زمانی که موسیقیدانانی همچون فرانتس شوبرت و فردریش شوپن، قطعاتی را فارغ از هرگونه تظاهر به موسیقی هنری، برای رقص خانگی نوشتند. نویسندگان ایتالیایی ظهور والس را به قرن شانزدهم میلادی نسبت میدهند.
مهمترین شناسه فرم کنونی آن ریتمسه ضربی یا ۳/۴ آن است که تقریباً در تمام والسها میتوان یک لوپ پایه که با تأکید روی ضرب اول، تا پایان قطعه ادامه میابد را شنید که سایر ملودیها بر اساس این لوپ نوشته و اجرا میشوند. این لوپ به ندرت تغییر میکند که معمولاً در مدولاسیون یا تغییر گام در میان قطعه اتفاق میافتد. نت ضرب اول در لوپ با شدت اجرا میشود و دو ضرب بعدی با شدتی کمتر و معمولاً با صدایی زیر نسبت به نت ضرب اول اجرا میشوند. اگر با تئوری موسیقی آشنا نیستید، برای فهمیدن این مسئله کافیست از یک تا سه بشمارید و عدد یک را با شدت بیشتری تلفظ کنید تا متوجه مفهوم ریتم سهضربی بشوید(۳ ۲ ۱ ۳ ۲ ۱). ریتم سه-چهارم در والسها به وضوح خودنمایی میکند و میتوان گفت تمام والسها سهضربی هستند. ا
محدودیتی برای استفاده از سازها و صداهای مختلف در یک والس وجود ندارد و راه خلاقیت باز است، اما از دوره شکلگیری والس سازهایی مانند پیانو، سازهای ارکسترال مانند ویلن و ساز آکاردئون، چه به صورت آکوستیک (اجرای صدا توسط ساز به صورت مستقیم) و چه الکترونیک (اجرای صدا توسط پلاگینهای نرمافزاری) بیشترین استفاده را در این موسیقی داشتهاند.
خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت .
استفاده از این محصول فقط برای شخص خریدار میباشد.